utorok 26. februára 2008

Novinky Posledneho Obdobia

Poslednu dobu sa udialo niekolko veci, ktore by som rad spomenul.

Spolubyvajuci


Dan, Azz, ja a Ryan


Nas dom prechadza niekolkymi personalnymi zmenami. Koncom decembra sa troska necakane od nas odstahoval Azz. Nasli si s priatelkou nove ubytko,sice o dost drahsie a dalej od centra, ale maju tam sukromie. Azzov odchod ma extra velmi nepotesil, lebo patri medzi mojich najlepsich kamaratov tu v Australii, a od odchodu sa v podstate vidame velmi zriedka.

Namiesto Azza sa k nam nastahoval Dimitri, ktory ma rusky povod, v Rusku sa narodil, potom zil par rokov v Afganistane a asi od 7 rokov zije v Australii. Takze je v podstate uz australcan. Dimi je vsak dost rozdielny od Azza a miesto sportovych popoludni alebo veceroch pri simpsonovcoch s pizzou a pivkom, sa Dimi snazi o caste chodenie von, parties, podniky vymetat, balit zenske a pod. skratka velke party zviera. Ja som ale uz z kazdodenneho chodenia do podnikov vyrastol a tak sa az tak nezhodujeme. Vo svojej podstate je ale dobry chlapec a mam ho tiez velmi rad. Akurat sa to na atmosfere nasho domu zmenilo. Dom je akysi prazdnejsi, kedze menej veci robime spolu.


Dan, Dimi, Kylie, Ryan a ja

Najnovsou novinkou ale je, ze Ryan, Jess a James boli z Brisbane vybrani do narodneho AIESECu v Australii a odchadzaju do Sydney. (Vsetkym zvolenym od srdca blahozelam!!!).

A teda nas dom opusta aj Ryan, priblizne o 2 tyzdne. Na rozlucku sme mali na nasom dome jednu z tych divokejsich party. Bolo to poslednu sobotu a po pokece s mojimi rodicmi o stvrtej rano, ked uz boli na party len ti najvernejsi, sme si vychutnali vychod slnka a isli sme spat. Nejakych par fotiek co som spravil najdete tu. Ryan patri taktiez medzi mojich najlepsich kamaratov tu v Australii a teda mi bude velmi chybat. Momentalne neviem kto sa k nam miesto neho nastahuje. Tak ci tak, z povodnej zostavy, co sme spolu byvali cely rok, ostane na konci maja iba Dan. Uvidime ale, ze kto bude novy pristahovalec a ako sa nam bude spolu nazivat.

Pracovne zmeny

Od minuleho pondelka uz nepracujem na recruitment oddeleni pre policiu. V ramci staze som sa presunul na oddelenie HR Consulting, kde mam na starosti projekt eDTM (electronic Desktop Training Manual), co je vlastne projekt zavedenia internetoveho/intranetoveho treningoveho manualu pre zamestnancov. Kedze je to projekt, je to ovela vyzyvavejsie a ovela zaujimavejsie ako kazdodenne ulohy, co som mal na recruitmente.

Na projekte vyuzivam v podstate vsetko co som sa doteraz naucil, projektovy manazment, planovanie, casovy manazment, robim analyzy, kontrolujem manazerov, zadavam im ulohy, delegujem, trenujem ludi, robim prezentacie ... je to zatial asi najlepsia praca co som doteraz robil. Nehovoriac o tom, ze musim v ramci projektu pokryt cele oddelenie ludskych zdrojov a kedze pracujem aj s procesnymi mapami, ziskam know-how z recruitmentu, vzdelavania, payroll, skratka vsetkych oblasti v ramci riadenia ludskych zdrojov. Projekt sa sice podla planu konci mesiac po mojom odchode, ale dovtedy bude hadam vacsina veci dokoncena (teda podla planu, ale vieme ako to chodi v realite ... Luki mieni, iny meni).

Cesta domov

Vacsine citatelov blogu som to uz sice spomenul v maily, ale ak som nahodou na niekoho zabudol, tak to pisem aj na blog.

V piatok som si kupil letenku domov. Vychytil som celkom dobru ponuku a letim s China Airlines. Letenka ma vysla na 1220 dolarov. Z Brisbane odlietam 23 maja (piatok) - co mal by moj posledny den v praci, ale vezmem si dovolenku. Mam medzipristatie v Taipei (Taiwan). Odlet z Taiwanu ale je 24.maja o pol desiatej vecer. Teda budem v Taiwane cakat na let cca den a pol. Letecka spolocnost mi v ramci letenky zabezpecila a zaplatila ubytovanie. Takze super ze si oddychnem od lietania aspon na chvilku a budem si moct pozriet Taiwan.

24.maja o poldesiatej odlietam z taiwanu a prilet do viedne po dalsich 16 hodinach letu je 25.maja o osmej rano. Teraz rozmyslam, ze ako dalej, asi najlepsia moznost by bola ze ma niekto z BA kamaratov vyzdvihne na letisku vo viedni a zoberie do BA. Popripade si vezmem autobus. Lebo z viedne do KE nic neleti. A z BA by som letel zo SkyEurope do KE o piatej vecer z BA, teda dojdem do KE o siestej. BA - KE stoji 1SK plus letiskove poplatky, cize okolo 500Sk, to nebola az taka zla cena, takze uz som to kupil - a cuduj sa svete, pocestujem v tom istom lietadle spolu s Pivet, no neni je to super?

25. maja by som uz teda mohol byt doma v KE, naviac je to nedela, takze to by vyslo uplne perfektne.

TESIM SA UZ DOMOV!!!!

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

V nedelu je zatvorena Nebra...