pondelok 28. januára 2008

Australia Day Barbecue

Opat zdravim vsetkych pravidelnych aj nepravidelnych citatelov tohto blogu. O Australia Day som pisal uz pred rokom, ze co a preco a ako a zaco. Pre tych co to minule premeskali, pozriet si to mozete tu.

Tohto roku som Australia Day oslavoval u Jamesa, ktory organizoval barbecue. Pozvanych bolo niekolko jeho kamaratov z AIESECu, niekolko kamaratov mimo AIESECu, plus jeho sestra pozvala niekolko ludi, takze som tam koniec-koncov vela ludi nepoznal. Nic to ale nezmenilo na tom, ze som sa zabavil aspon s tymi co som poznal. Ako som sa dozvedel, pre mladych australcanov je poobednajsie barbecue typicka oslava Australia Day. K tomuto barbecue neodmyslitelne patri aj to, ze pocuvaju Triple J radio, kde davaju v ten den top 100 najlepsich skladieb minuleho roka. Pre mna osobne to bol celkom fajn obed, stavnate steaky, nejake tie klobasky, troska salatu, a pre australcanov typicky kokosovy kolac lamington, resp. susienky s camembert syrom. Rozhodne som sa na jedlo nestazoval a poriadne si doprial.

V praci sme mali mensiu oslavu den predtym, kde sa mi dostala do ruk prezentacia o Australia Day. Pozriet/stiahnut si ju mozete tu. Je sice pisana australskou anglictinou a pouziva dost vela australskeho slangu, ale verim, ze ti s lepsou anglictinou tomu porozumeju. A ak by ste mali s niecim problem, napiste a prelozime.

Žiadne komentáre: