štvrtok 1. novembra 2007

Outback Trip

Outback je anglicky (australsky) vyraz pre oblast australskeho vnutrozemia. Kedze vacsina mojich vyletov smerovala do velkych miest, resp. do blizkosti oceanu a jeho pobrezia, popripade okolite ostrovy - rozhodol som sa navstivit aj samotne australske vnutrozemie. Na tento ucel som si vybral z prace dovolenku a hor sa do australskej bushe. Povodne som chcel tuto cestu absolvovat sam, ale kolegovia z roboty ma odhovorili, kedze oblast vnutrozemia je obrovska a niekolko turistov tam uz zahynulo (najcastejsie z nedostatku vody alebo benzinu).

Plan cesty

Samotnu cestu som na odporucanie absolvoval so spolocnostou Adventure Tours. Rozhodol som sa vyuzit ich ponuku kombinacie troch roznych produktov, ktore predavali so zlavou, ak ste si zakupili vsetky tri produkty naraz. Niezeby ta zlava bola extra vyrazna ale kazdy usetreny dolar potesi.


Cloud nine - 3 tours:
1. Red Center (cervene centrum)
2. Alice Springs - Darwin
3. Top End (najsevernejsia cast severneho teritoria)

Žiadne komentáre: