pondelok 12. marca 2007

Novi stazisti

V priebehu poslednych troch tyzdnov sa k nam pridali dalsi traja novi stazisti, teda aby som bol presnejsi stazistky. Dokopy je nas tu teda v Brisbane uz 10, co je celkom fajn cislo.

Lindsey Bolivar (prezyvka Mitch) - Filipiny - prisla ako prva z tych troch, a ukazala sa byt typicka filipincanka (je toto spravne po slovensky?). Prva vec, ktoru spravila po prichode bolo, ze sa prihlasila do mess center, co je nieco ako krestansky klub. Az potom si isla hladat ubytko, kupovat telefon, vybavovat danove cislo a pod. Bude pracovat v partnerskej firme pre Queenslandske zdravotnictvo a bude pomahat s vybermi ludi do Brisbanskych nemocnic.

Natasha Patsika (Tash) - Zimbabwe - celkom fajn cernoska, studovala v Kapskom meste v Juznej Afrike a prisla do Australie cez AIESEC Juzna Afrika. Zatial som nemal vela moznosti s nou hovorit, ale vyzera byt celkom v pohode. Slubila mi, ze ma nauci nejaky ten zimbabweansky dialekt, takze az pridem domov zahltim vas africkymi hatlaninami.

Cagla Akgul (meno sa cita ako šala) - z Turecka (z Ankary). Troska ma problem s anglictinou ale zlepsuje sa. Do Australie prisla z Nemecka, zo Stuttgartu, kde mala prvu staz cez AIESEC. Mala z nas vsetkych najskor istu staz, ale prisla najneskor. Rozhodne ma zaujimave historky ako si turek moze vybavit viza do australie ked aplikuje v nemecku (ti co viete ako vnimaju nemci turkov, viete o com hovorim).

Este ocakavame o mesiac stazistku z Belgicka a to bude na dlhu dobu vsetko. AIESEC planuje koncom aprila zaciatkom maja navstivit dalsie firmy, takze je mozne, ze nove staze sa objavia v systeme niekedy okolo jula, augusta, takze dalsich novych stazistov mozeme ocakavat az niekedy okolo decembra, januara, kedze nejaku dobu trva najst toho spravneho pre firmu a samozrejme vybavit potrebnu legislativu.

Žiadne komentáre: